Direktlänk till inlägg 6 april 2013

i huvudet på mig

Av elaine - 6 april 2013 15:51

Saker har fått mig att ta en funderare hur folk är och hur dom tänker, Hur mkt missförstånd som händer där ute..
Vissa är förvisso rent elaka och VILL ställa till rör andra medans andra inte ens är medvetna om va dom gör..
Ödmjukhet har blivit en bristvara i många sammanhang här i världen.
Sen har vi den lättlurade typen som tror alla om gott (jag).
Ibland skäms jag för att jag ens gått på saker som (tror jag) man normalt inte gör.
Jamenar hur naiv är det lagligt att vara utan att betraktas som utvecklingstörd?
Fyfan jag skäms över mig själv ibland fast jag faktiskt inte kunnat gjort så mkt mer än att bryta mig loss...
Är i skrivandets stund förbannad o less så ( mr dr Phil) herr jag vet allt!!
Har förklarat förklarat och förklarat men det är som bollplank där bollen kommer tillbaka med ännu fler elakheter blandat med kärleksförklaringar...snälla sluta! Det gör ont i kroppen knoppen och i hjärtat dessutom blir jag rädd för att d så konstigt,,att man kan förändras så eller va d bara jag som inget såg? Ett spel för en sårad skäl som redan låg ner i väntan på att stampa till! Ja jag tänker mkt idag kanske inte klart många gånger i ett svajigt skede men blir starkare för var dag..
Dom små uppehåll i mejlen gör att jag växer..i snart 2 år har detta pågått min förhoppning är såklart att man ska kunna gåvidare mmed ett Hej kanske nåt ord i all vänlighet men förstått att det inte går. Tänker att jag måste sluta vara snäll men då är ju inte jag jag lixom...fast d klart lite djävlar anamma är ju inte fel i såna här sammanhang!!
Nja ok lite låg är jag upp som em sol för att plötsligt dala men sen upp igen!!!

Han kallade mig Smoothie
Han kallade mig ful fet och utvecklingstörd
Han kallade mig Smoothie och bad mig komma tillbaka..när han inte fick den respons han ville så
Han kallade mig missfoster Adhd idiot
Han kallade mig Smoothie och bad mig komma tillbaka..när jag inte svarade så...
Han kallade mina barn utvecklingstörda och mig lögnare och materiel tjuv..
Han kallade mig Smoothie jag älskar dig ta klivet hem nu...men jag är hemma nu sa jag..
Han kallade mig idiot utvecklingstörd lögnare hemska ungar ful rynkig och gammal hoppas ni brinner inne hela högen.
Men jag bryr mig inte mer och jag ser mig inte om du är bara ett tomt skal av förakt till andra som kom i din väg när du inte fick som du ville.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaine - 29 juni 2018 08:17

När en människa inte inser sitt eget handlande, att början till ett slut startar med ett tecken, inte lyssna, inte förstå. Min känsla jag talar till väggen dunkar mitt huvud om och om igen tills det inte finns något kvar. Jag vill så gärna leva och g...

Av elaine - 29 mars 2018 09:06

Godmorgon läsare och vänner kampen fortsätter!   En livsglad liten lite kille föddes väldigt tidigt i livet, en kamp från början men GLAD BUSIG FRÅGVIS STUDSIG KRAMIG och alldeles UNDERBAR litet underverk! Det handlar om mitt barn mitt underverk!...

Av elaine - 25 oktober 2017 11:40


Jag är nog en av dom gladaste i mångas ögon tror jag. Har fibromyalgi med tillbehör, men det får man inte säga för ingen lyssnar eftersom då är man gnällig. En del ringer mig endast dom gånger dom har problem för att jag tydligen har förmågan att f...

Av elaine - 10 september 2017 15:10


Det finns tillfällen i mitt liv (så även som barn) en önskan att bara ta en ryggsäck för att gå rakt ut i skogen utan att se mig om, dra nytta av växter och bär elda och ha det gott utan massa oärliga människor runt sig. Idag är en sån dag magen har ...

Av elaine - 5 juli 2017 15:37

Funderar vart man ska hitta motivation från egentligen, var som skulle trigga igång mig igen, verkar ju som inget får mig att bita ihop o ta smärtan nå mer, men jag MÅSTE komma igång med träningen så upp till kamp nu kärring gogogooooo leva eller dö ...

Ovido - Quiz & Flashcards