Alla inlägg den 3 april 2013

Av elaine - 3 april 2013 23:07

nja vad säger man om en sådan här dag då??

skitdag kanske eller det kanske inte va en skitdag trots allt, solen har gassat på en hel del och barnen har varit ute hela dagen   

jag har varit trött och har svårt att sova på natten vilket kan vara bra eftersom jag jobbar natt denna vecka   

påsklov är härligt för barnen och bilen fick sommar skor oxå (hoppas det inte kommer nått mer snö nu)

sitter på jobbet mitt i natta och försöker hålla ångan uppe, ett smyg jobb när vårdtagarna sover sin skönhets sömn..ett bra jobb egentligen men tungt och psykiskt jobbigt ibland. gillar mitt jobb med att hjälpa människor fast ibland undrar jag om jag valt rätt...

har nyss avslutat ett långt trevligt samtal med en gammal vän väldigt trevligt faktiskt   

imorgon eller någon dag tänker jag lära mig att backa in på min trånga uppfart kan bli skoj för grannarna om inte annat eller så blir dom rädda   

fattar faktiskt inte vad jag skriver så vi slutar nog här   

en sak bara: Vem som helst kan älska dig när solen skiner, men det är i stormen du lär dig vem som verkligen bryr sig    sov gott tjingeling

Ovido - Quiz & Flashcards