Alla inlägg under januari 2015

Av elaine - 24 januari 2015 14:25

Med tårarna bakom ögonlocken klumpen i magen (gråt kallas det tydligen) Slut i kroppen yrsel med en jätteläskig hjärtklappning nu dör jag nog! Helt säkert.
Så nu händer det alltså bägaren rinner över och jag syns och blir synlig för alla, visa min svaghet fyfan fyfan jag som är så stark det har jag hört många gånger, du som är så stark och så glad säger folk!
Har inte tid nu mitt i allt onda, mitt i jobb,mitt i allt jävla kämpande med skolor bup utredningar hit och dit, allt farande fram och tillbaka, mitt i sjuka barn och skolsystrar sjukhusbesök matlagning och uppfostran...herrejösses jag har ju gått ner i tid nu vad mer kan jag göra?!
Måste bara hålla huvudet högt stoppa ner det onda igen lite längre den här gången bara , jag måste jag måste!
Är bara så trött......

Ovido - Quiz & Flashcards