Alla inlägg under november 2012

Av elaine - 7 november 2012 10:52

Allt är inte alltid så lätt, men efter regn kommer solsken minsann  

Tycker att folk i min omgivning börjat le igen, kanske är det jag som 

öppnat ögonen igen va vet jag..

men jag har förändras av det som hänt kanske det har en betydelse.

Fler i min omgivning har förändrats och jag är glad att jag fått äran att 

se detta och lyckan i deras ögon  

En man i min närhet har slagit ett alkoholmissbruk på tjäften som förgiftat hans 

liv under en lång tid han ser livet nu och livet han gett, efter en lång och plågsam 

sorg han burit inom sig är han åter tillbaka i livet   

många pratar bakom rygg för det han gjort och utsatte familjen för men dom vet inte vad detta 

handlar om, och vad skulle hända om ingen förlåtelse fanns här i världen alla kan förändra sig till det bättre tror jag och därmed få en förlåtelse! jag förlåter honom även om det har en del sår som tar lång tid att beearbeta och så även att detta sticker en del i ögonen på folk och fä  

En vän från barnsben som haft en ganska jobbig uppväxt och haft svårighet med att hitta sig själv och sin lott här i livet och varit en orolig skäl helt enkelt.

Idag har hon hittat kärleken även om många även jag varit fundersama och oroliga för henne, idag har hon ett lugn i sig att det är en fröjd att prata med henne och jag tror hon funnit sig själv   och jag är så glad för hennes skull!

Det finns fler runt mig som lyckats och mår bättre än på länge men det finns även människor som vill mig illa oxå..orättvist behandlad skulle jag vilja uttrycka mig men det är en annan historia   så gott folk ta hand om varann och förlåt det som kan förlåtas det vinner man på.

ja jisses nu har tant varit djupare än djupast haha kram lev väl alla  


Ovido - Quiz & Flashcards