Alla inlägg under juli 2014

Av elaine - 21 juli 2014 00:11

Idag hände det ! Ja det låter märkligt i era öron att jag reagerar så, men en lycka som jag inte kan beskriva i ord infinner sig i min kropp denna kväll :-)
Sonen som mest vill sitta inne vid datorn och inte vill ha några som helst förändringar alls här i världen.. Dyker plötsligt upp och pratar om en massa saker som sin barndomsvän och undrar hur det gått för honom och när vi ska åka till Grekland, han berättar även att nu vill han träna, han äter kvällsmat ute vid bordet hos resten av familjen han har tagit en cykeltur till kompisen (som dessvärre inte va hemma) suttit och talat och talat!! Jag är så glad det känns nästan som ett uppvaknande och jag vet inte hur jag ska tackla denna förändring..det bara så underbart lixom <3
Nu ligger jag här i sängen och bara känner glädje men samtidigt lite rädsla över att denna lyckliga kille inte ska hitta ut imorgon igen <3 som sagt d kan vara svårt för just dig att förstå men gör ett försök iallafall :-)
Nu blir d sömn minsann glöm inte sköta om varann och visa en himla massa ödmjukhet.

Ovido - Quiz & Flashcards