Alla inlägg under september 2015

Av elaine - 15 september 2015 15:41

regnet öser ner det är höst! vi har tänt ljus här hemma och prussiluskan ligger på soffan och babblande väntar hon på att det ska bli kväll så hon ska få rida för första gången   Hoppas hon vill fortsätta sen ! själv funderar jag på när staketet ska på plats runt gården? Jag längtar!

I övrigt så har jag suttit i telefonen hela dagen och ringt land och rike runt för att få rätsida i paragrafer rättighete regler och skola. Ett rent helvete att vara förälder i skolans värld! 

Tänker tillbaka när man blev förälder och fick sina små guldklimpar i famnen inte trodde man då att dom små killarna skulle få ett sånt helvete i skolan   

Jag undrar vem som bestämde att man inte får vara annorlunda här i världen..

Vet ingen annan rå än att fly "fagtown" till nåt ställe som är lite humanare mot dess invånare, lika på alla ställen tänker du, näääää inte som här jag lovar.

kroppen har gjort uppror sen länge men så svårt att få människor att förstå sånt som inte syns.

en gång skrev jag ett inlägg om hur mitt barn mådde i sin skolroll inga namn ingenting inte ens vilken skola det va men rektorn blev kränkt.....KRÄNKT!!?? Men mitt barn då andras barn då öh...jaja 

vilket fall har pratat med min "syster" idag och norr känns inte längre så himskans långt bort   

you cant teach children to behave better by making them feel worse. when children feels better, they behave better. 

nu blir det stallet !!!!!







Ovido - Quiz & Flashcards