Alla inlägg under juni 2012

Av elaine - 30 juni 2012 03:43

Allt brukar ordna sig tillslut,på det ena eller andra sättet.

Mitt liv har börjat räta upp sig nu efter år på den totala sniskan.

det gäller att ha tålamod och jobba med sig själv,för att vara en bra mor åt 

sina små telningar   

Inatt är jag sådär djup o jobbig fast ändå inte får fram nåt vettigt att skriva,

trött är jag oxå snart slut på den här natten...guuud så skööönt  

Tyck till om min blogg kanske nått som kan vara intressant tex 

adhd/asberger eller att få ett prematurfött barn (har ju två)

Är ju inte så haj på detta ännu lixom. I annat fall så svammlar jag ju bara,

fast d är jag ju bra på om man ska tro på mina vänner.   

Iallafall så på måndag så blir d gymmet igen d va såååå länge sedan jag va

där så jag skäms riktigt, men nu ska d ske!!!!

"wen people walk away from you..let them go.. your desteny is never tied to anyone who leaves you,

and it doesn`t mean they are bad people. it just means that their part in your story is over"

Av elaine - 29 juni 2012 03:14


Att slippa striden om dagis/skola o rätten till hjälp för ett av barnen med adhd/asberger en strid som hållt mig vaken om nätterna i snart 16 år nu, en strid som varit ett rent helvete tänk om dom kunde se vad en förälder ser i sitt barn jag ser en fighter en överlevare en liten mäniska som överlevt en väldigt tuff start i sitt liv med sina tunga 840gram.

Tänk att se sitt barn ligga där med slangar o doningar d piper o pyser o larmar om vart annat, tänk att inte våga känna kärlek till ditt barn pga av rädslan...sen fortsätter rädslan när barnet växer upp, man är rädd att han ska råka illa ut o ändå det enda men han fått av den dåliga starten faktiskt bara adhd/asberger!!

Men nu ska vi ha sommarlov o ladda batterierna precis som alla sommrar sen blir d fight igen men sista året går d nog bra precis som vi sa förra året o året före  


Av elaine - 28 juni 2012 15:28

Hej hopp idag ska planerna gå hur allt ska gå till med semester,   

hela familjen får tycka o tänka vi har kommit så långt att det är öland som gäller.

tält eller inte, vad vi ska ha med oss förstås, kan bli kul detta!

Familjen består iallafall av lilla/gamla jag 40+are ensamstående mamma

lilla emelie 6 år o värdens goaste pratkvarn

elias 10 år mammas kille lite vild även han

hampus värdens finaste 16 åring

sen har vi pudelbrudarna zita o luna

sen min stolthet MIN BIIIL   

Av elaine - 27 juni 2012 19:41

sitter o funderar när i hundan ska d bli semester för stackars mig  

men solen lyser med sin frånvaro o regnet smattrar på rutorna, o som om inte d va nog

så är d ju svin kallt ute!

första gången jag bloggar så jag svammlar väll på   

sitter för övrigt på jobbet o har lite döööööö tid men d går ju snart över lixom.

ska snart åka hem till mina barn dom är d bästa jag har i heeela världen   

hoppas jag lär mig detta snart hehe kramizar 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards