Direktlänk till inlägg 15 januari 2017

Still going strong

Av elaine - 15 januari 2017 10:18


Det bråkas mest i huset, vad det beror på kan ju vara att vi är rätt sköra just nu allt runt oss blir som en domino bricka allt faller med en krasch. Men vi reser oss, nu får vi planera för att göra på annat sätt ett sätt som funkar för oss! Just idag skulle vi kunna höra en knappnål falla, även hundarna verkar tassa på tå alla väntar på att mamma ska säga det avgörande. Jag har redan sagt mitt och viker inte en tum här blir det förändringar och här sätter vi barn och hälsan i första hand. Det är upp till kamp för mor nu det gäller att skrapa ihop bitarna och ställa sig upp och bli stark igen, vad skulle hända om jag inte gjorde det. Igår blev det skogen och andas in naturen tänk vad djur och natur kan vara medicin för människor. Snart blir det jobb i 22 timmar sen hoppas jag klara av att gå upp till gymmet någon dag .
Vill också tacka för fina människor i min närhet som stöttar mig och bry sig om och ser vad som händer , oftast har man "masken" men äkta människor ser igenom den . Ni är guld värd jag är er evigt tacksam

 
 
Ingen bild

Tina

15 januari 2017 13:11

Vi Finns Här För Dig och Barnen 💖🤗😍

elaine

8 april 2017 16:28

Kram det vet jag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaine - 29 juni 2018 08:17

När en människa inte inser sitt eget handlande, att början till ett slut startar med ett tecken, inte lyssna, inte förstå. Min känsla jag talar till väggen dunkar mitt huvud om och om igen tills det inte finns något kvar. Jag vill så gärna leva och g...

Av elaine - 29 mars 2018 09:06

Godmorgon läsare och vänner kampen fortsätter!   En livsglad liten lite kille föddes väldigt tidigt i livet, en kamp från början men GLAD BUSIG FRÅGVIS STUDSIG KRAMIG och alldeles UNDERBAR litet underverk! Det handlar om mitt barn mitt underverk!...

Av elaine - 25 oktober 2017 11:40


Jag är nog en av dom gladaste i mångas ögon tror jag. Har fibromyalgi med tillbehör, men det får man inte säga för ingen lyssnar eftersom då är man gnällig. En del ringer mig endast dom gånger dom har problem för att jag tydligen har förmågan att f...

Av elaine - 10 september 2017 15:10


Det finns tillfällen i mitt liv (så även som barn) en önskan att bara ta en ryggsäck för att gå rakt ut i skogen utan att se mig om, dra nytta av växter och bär elda och ha det gott utan massa oärliga människor runt sig. Idag är en sån dag magen har ...

Av elaine - 5 juli 2017 15:37

Funderar vart man ska hitta motivation från egentligen, var som skulle trigga igång mig igen, verkar ju som inget får mig att bita ihop o ta smärtan nå mer, men jag MÅSTE komma igång med träningen så upp till kamp nu kärring gogogooooo leva eller dö ...

Ovido - Quiz & Flashcards