Alla inlägg under april 2015

Av elaine - 9 april 2015 12:33

Ibland träffar vi människor i våra liv som tycker sig vara bättre människa än vi andra och därmed värda mer.
Det tisslar och tasslas bakom ryggarna istället för att kanske våga, eller orka konfrontera, resultatet blir då ofta att man vänder kappan efter vinden eftersom man faktiskt inte står upp för sin åsikt om saker och ting.
Det är så viktigt att respektera andra för vem dom är fast egentligen är det ännu viktigare att vi respekterar oss själva för den VI är! Vi behandlar ofta oss själva sämre än vi behandlar andra tyvärr.
Låt inte andras begränsningar bli dina begränsningar och därmed hindra dig från att nå dina mål och drömmar här i livet!
Ge aldrig upp stå upp för din sak med respekt för andra.
Mitt mål jag hade idag va att jag skulle kunna ta en riktigt skön promenad med min vilda grand danios flicka som är 8 månader och inte slita och dra och bli helt slut både armar och ben ? idag gick jag även en promenad med henne och mina två storpudelflickor samtidigt en sån fruktansvärt skön känsla ?
Vår lyhörda hundar lite värme o lite sol En massa härlig fågelkvitter ?
Njut av livet vi är här och nu ?

Ovido - Quiz & Flashcards