Alla inlägg under november 2013

Av elaine - 28 november 2013 16:01

Bara inse fakta och bita i det sura äpplet JAG HAR ONT!
När man inte ens kan få av sig bh:n och grinar när man ska upp ur sängen då är det dags!
ja jädrar tamefan :@
inte min grej att vara lugn heller dessutom förlorar man en massa pengar så här till jul. Det retar mig!
innser att jag behöver bli lite ompysslad av mannen oxå ja ni vet lite massage en blomma ;-)
om ett par veckor så blir det provtagning hoppas på hjälp!
Nu blir det film med dom bästa dvs min familj <3

Av elaine - 26 november 2013 10:39

Lågt idag! huvudet snurrar runt runt
alla samtal med skolor, lss,hab,bup, det idiotiska med att säga snälla saker om en vuxen människa som inte förmår sig själv att åtminstone ringa sina barn.
Planer och planeringar för framtiden gör iallafall allt lättare. Men först blir det dock jul det ska bakas för glatta livet hängas julfint i fönstren och handlas julklappar som för övrigt är det roligaste jag vet :-) en hel del kul blir det i paketen i år!
Härligt är det när kidsen sitter där med förväntansfulla ögon och ser deras glädje när pappret är borta <3
Jag älskar julen och att ge bort klappar men jag är även glad när den är över! Det känns som en nystart i livet varje år och det kanske är så :-) för oss kan det bli en regäl nystart men än så länge är det hemligt och krävs massor av planering ;-)
Kram och puss och klapp på stjärten sköt om varann på riktigt och ta inget för givet <3

Skapa flashcards