Alla inlägg under juni 2016

Av elaine - 28 juni 2016 08:56

Just såna här dagar älskar jag allra mest, när man vill stänga av alla ljud omkring och bara lyssna på det härliga bruset av träd och vind. Solen ligger som bommull runt blad och grenar, och om jag blundar så känns det som man far iväg långt bort ovanför träden och nästan somnar av lite grann.

Snart far vi till Öland med hela gänget denna gång, ska bli kul att se hundarna springa sig trötta vid havs kanten , saknar havet där borde jag bo egentligen tror jag ? barfota, hundar, vatten, skratt och glada barn fan detta är livet ? älskar#sommar

Av elaine - 22 juni 2016 09:21

När livet känns sådär jävla hoppfullt att d fullkomligt spritter i kroppen ni vet ?
Trots att jag är på jobbet och slår ihjäl lite tid en stund med en kopp kaffe innan sista rycket ..
Sovit några timmar här inatt vliket jag inte brukar lyckats med , och när jag drar upp persiennerna så är den stora gula där på himlen och värmer min själ så hjärtat gör volter I bröstet på mig. Sen flyter allt på hela morgonen så nu väntar jag bara på att få gå hem till hundar och sommar lovs lediga barn ?
Anledning till morgonens lycka är nog att min mage mår ganska väl idag dricker smoothies på förmiddagarna sen kan jag käka vanlig mat ? hoppas att det håller i sig ? tjoflöjt världen, kram och klapp på stjärten ?

Ovido - Quiz & Flashcards