Alla inlägg under maj 2017

Av elaine - 1 maj 2017 09:21

Herregud vad jag saknar dig älskade pudel bruden Luna vackraste måne . Hoppas det finns massor av stora kottar där i din himmel som du kan kasta runt med. Dina smärtor i kroppen är borta tänk om jag varit mer uppmärksam så hade jag troligen märkt att du faktiskt hade väldigt ont, knölarna hann vi inte göra nån analys på. Allt blev så hemskt det som hände har fått förklarat för mig att djur gör så om någon är sjuk, du fick inte livshotande skador vackra Luna men ett otäckt sår i halsen och din ålder gorde att vi tog beslutet att låta dig somna in och springa på dom evigt gröna ängarna och vara lycklig istället. Allt va så hemskt att höra dig skrika att höra barnen skrika att höra mig själv skrika jag kan fortfarande inte förstå d va ju inte du som skulle dö älskade Luna du skulle ju vara här för alltid hos oss . Tårarna rinner av saknad älskade Luna vi saknar dig så mycket allt är så tomt utan dig den kloka damen. Må du inte vara arg på mig förlåt förlåt elias hälsar och tänker på sin nanny du har alltid funnits för honom det är svårt för gossen men det går han växer och blir stor och vacker med ett fint hjärta Tack älskade Luna för allt du gjort vår familj vi ses puss på nosen älskade vän

Ovido - Quiz & Flashcards