Alla inlägg under december 2012

Av elaine - 10 december 2012 13:31

Hej bloggen
Snart snart ska vi åka på den årliga julhandeln det roligaste med hela julen tycker jag.Handla klappar till barnen och nästan se framför sig hur dom nästan lyser med sina vackra ögon    Det är livet som morsa att se sina barn lyckliga. Lite orosmoment finns dock i mitt liv men att glömma och blunda för sånt som jag inte kan förändra ska jag verkligen försöka att göra, och tillåta mig att bli lycklig och må bra för det är jag värld så det så    
Vackra vita fina snöflingor dalar nu ner från skyn och jag tänker tända stjärnorna i fönstren. Imorgon natt är det jobb igen ska bli skönt efter all magsjuka vi har haft så livet kan återgå till det normala.

Av elaine - 4 december 2012 11:56

Och så kom den vackra vintern till landet  
Många klagar över vinter och snö -jag säger men flytta då!
Idag har iallafall tant vård av pojke som är magsjuk usch förra veckan va det vård av dotter   
Men julstjärnan är uppe och pryder fönstren det är så mysigt så mysigt Pudelbrudarna ska bli fina till jul oxå iallafall Luna som ska borstas och trimmas medans Zita hamnade under trimmern helt och hållet hehe tur det finns jackor till hundar.    Sitter oxå och funderar och mår lite dåligt eftersom jag får en massa anklagelser och jag tycker det räcker nu, eftersom det gått ett år men jag får fortfarande elaka saker som hoppas ni smäller med bilen på väg till helvetet..fattar inte hur en människa kan förändras så mkt...jaja det är iallafall inte nattetid längre   
Nu fick jag ösa ur mig lite tack för det   
Nu ska jag dra på mig mössan och knata ner till skolan för att hämta prussiluskan det lilla vild djuret, gud vad jag älskar den ungen! Ser framemot julen och det nya året som kommer att bli ett jättefint år har jag bestämt, tänker göra sånt jag bara drömt om men ändå inte gjort.
Att se det goda i andra människor är en gåva och den tänker jag ta vara på även om jag varit naiv ibland Kram puss och klapp på stjärten nu drar jag   

Skapa flashcards