Alla inlägg den 30 april 2013

Av elaine - 30 april 2013 07:17

Sitter här och funderar varför i hundan inte jag kan sova när jag får?! Klockan 05.00 slår jag upp ögonen tyyyyypisk....!
För en vecka sedan fick jag veta att jag fått ett nytt jobb :-) gissa om jag blev lycklig hihi men jag kommer att sakna mina gamla polare på jobbet!!
Har jobbat några pass och träffat nya personalen och det verkar kanon och trevligt folk :-)
Allt känns som en nystart i mitt liv härligt härligt :-)
Längtar efter lite kvalitets tid med barnen oxå tror dom börjar bli stora nu.. lillkillen är mån om sitt utseende o fixar håret o prylar omkring sen har han handlat ett smycke åt flickvännen ;-) som tydligen kommer till stan i helgen hihi storkillen vill börja meka bilar o lillan...ja lillan ja harkel hon gör mest rackartyg som att repa motorhuven m ett tavelpil norpa pengar av storebror o måla sig på magen m svart färg..ja den listan kan göras lång! Fast jag tror hon är duktig i skolan hihi <3
Är nog en ganska rik person trots allt även om det går emot ibland rik på kärlek ja så är det nog....

Ovido - Quiz & Flashcards