Alla inlägg den 17 september 2012

Av elaine - 17 september 2012 13:44

Det snurrar ganska fint i skallen just nu faktiskt. D handlar om att jag vill utbilda mig lite till, en distans utbildning är på ingång samtidigt så är det planer på en flytt uppåt i landet för stor pojkens skull. Finns en skola för honom som han själv vill gå i Umeå! Kollar runt o letar lite till...
Är inte främmande för att flytta men d ska klaffa med tre barn jobb o en bostad på ett bra ställe så fyfan va rädd jag är det är lite skrämmande faktiskt! Hur vet jag att d är en bra skola för min pojk o hur hittar jag skolor till mina minsta. sen det med att dom ska till sina fäder oxå då blir det på loven tåg eller flyg ja jisses vad det snurrar..
Fast våga jodå det gör jag o vad gör man inte för sina barn :-)

Ovido - Quiz & Flashcards