Alla inlägg den 10 maj 2013

Av elaine - 10 maj 2013 10:43

Ett av mina mejl idag: må ni brinna i helvetet allihopa om jag så ska se till det själv...så får vi se om du fattar nåt!
Detta efter att jag mitt dumma spån försökte än en gång att tala normalt vilket inte funkade tydligen.
Man blir nog lite rädd men man tror inte sånt om någon man trodde att man kände.. så lite förvirrad är jag efter alla dessa mejl.
Jaja vilket fall som helst är det jobb idag jätteskoj att vidga sina vyer med nya härliga människor är så nöjd tror detta kan bli riktigt bra :-) nästa vecka hoppas jag få besök av en fin tjej jag inte sett på flera år <3
Det sedvanliga tvisten om semester är igång i familjen igen slutsatsen blev hemma, plast pool, glass och Sean banan hihi kanske en liten tripp om bilen vill ;-)
Ja just en plan på att hälsa på i Stockholm och karusella lite har mamman bestämt i smyg ;-)
Nu blir det softa lite innan det dags o knata iväg!
Idag är det mulet och det har regnat,, näring åt det gröna och mysigt för mina ögon fast det gör inget vill ha sommar nu regn eller ej bara det är varmt...
Tjingeling världen <3

Ovido - Quiz & Flashcards