Alla inlägg den 15 januari 2013

Av elaine - 15 januari 2013 10:12

jag är glad idag   eller kanske mest förvånad!!

Att jag som har haft astma hela mitt vuxna liv tagit ventolin flera ggr om dagen o innan jag ska sova samt på en gång jag vaknar..

Men nu är klockan över 10 och jag gick upp kl 6 imorse har inte tagit ventolin sedan igår eftermiddag  jag tycker det iallafall är FANTASTISKT UNDERBART!!!

Tror det beror på hur jag äter och VAD jag äter.. är glutenintollerant och tror det beror på att jag inte fuskar längre. 

Jobbigt att vara allergisk en av sönerna har komjölks allergi sånt är svårt,, barn vill göra som andra o käka glass på sommaren, den andra sonen misstänker vi gluten på och lilla prussiluskan kliar det i halsen på när hon äter fisk och tomater, själv så är det gluten ägg fisk och soja som ställer till problem.

så idag känner jag mig trots trötthet och lite matt i lacken GLAAAAAD MOhahahahaha....  

Ovido - Quiz & Flashcards