Alla inlägg den 14 januari 2013

Av elaine - 14 januari 2013 10:16

Oj dessa tidningar vad dom kan skrämma människor runt om i världen   läste om nånstans i polen så hade folk bunkrat mat tändstickor mm mm eftersom jorden skulle gå under. fast går den under ja då gör den ju det vad hjälper då tändstickor..??

Jag va inte rädd men någonstans så gnagde ju en oro långt inne i kroppen särskilt när barnen började fråga, ja usch ja   

idag sitter jag på jobbet iallafall och funderar till allas förtvivlan om jag ska flytta igen jaja jag vill ju ner på marken kunna släppa pudelbrudarna och för att inte tala om prussiluskan   ja vi får se vad som händer.

Ganska så lugnt i min värld just nu och jag planerar så sakteriga en framtid efter allt som hänt.  

Längtan efter sol är ganska så stark för tillfället, oh vad skönt det skulle vara att sätta sig i solen och bara vara..  

Idag har jag iallfall (än en gång) bestämt att ta tag i denna träning så efter jobbet bär det av för lite styrka matlådorna är fixade 6 mål om dagen är det tänkt minsann  hehe 

en ny telefon har jag oxå införskaffat en xperia V! bra funkar den och jag har äntligen börjat fatta hur den funkar   

Tjing   


Ovido - Quiz & Flashcards