Direktlänk till inlägg 1 augusti 2013

vänner

Av elaine - 1 augusti 2013 10:47

Vaknar på ett himla humör idag efter ett riktigt skitmejl!
Med huvudvärk så sitter jag och funderar på hur mkt man är värd och hur människor är funtade...
Har massor av vänner som jag verkligen tycker om och vill ha fler vänner men blir väldigt besviken för så länge som det står singel på statusen på fb så skickas det Hej vilt trevligheter och lite konstigheter men framförallt trevligt och skoj, men när jag sedan ändrat till i ett förhållande så pratar man inte mer...är det verkligen så att folk är så desperata att ha tag i någon helt enkelt....? Ja självklart vill alla ha någon förr eller senare men att söka med ljus och lyckta efter vad som helst lixom är det kärlek?!
Lite ödmjukhet och snällhet även om det inte är sexuellt kan man väl kosta på sig så det så...!
Ja allt är ju fel när man är på finaste humöret pms kallas det oxå bland finare kretsar, i mitt liv kallas det ett jävla humör rätt och slätt!
Nu ska jag grabba en pensel och bli av med den lilla elakingen som sitter o fajtas med mesproppen som bor på min axel slår man ihop dom kanske det skulle bli folk av mig oxå ;-)
Men bara kanske :-D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaine - 29 juni 2018 08:17

När en människa inte inser sitt eget handlande, att början till ett slut startar med ett tecken, inte lyssna, inte förstå. Min känsla jag talar till väggen dunkar mitt huvud om och om igen tills det inte finns något kvar. Jag vill så gärna leva och g...

Av elaine - 29 mars 2018 09:06

Godmorgon läsare och vänner kampen fortsätter!   En livsglad liten lite kille föddes väldigt tidigt i livet, en kamp från början men GLAD BUSIG FRÅGVIS STUDSIG KRAMIG och alldeles UNDERBAR litet underverk! Det handlar om mitt barn mitt underverk!...

Av elaine - 25 oktober 2017 11:40


Jag är nog en av dom gladaste i mångas ögon tror jag. Har fibromyalgi med tillbehör, men det får man inte säga för ingen lyssnar eftersom då är man gnällig. En del ringer mig endast dom gånger dom har problem för att jag tydligen har förmågan att f...

Av elaine - 10 september 2017 15:10


Det finns tillfällen i mitt liv (så även som barn) en önskan att bara ta en ryggsäck för att gå rakt ut i skogen utan att se mig om, dra nytta av växter och bär elda och ha det gott utan massa oärliga människor runt sig. Idag är en sån dag magen har ...

Av elaine - 5 juli 2017 15:37

Funderar vart man ska hitta motivation från egentligen, var som skulle trigga igång mig igen, verkar ju som inget får mig att bita ihop o ta smärtan nå mer, men jag MÅSTE komma igång med träningen så upp till kamp nu kärring gogogooooo leva eller dö ...

Ovido - Quiz & Flashcards