Alla inlägg den 8 april 2017

Av elaine - 8 april 2017 10:55

Många tankar idag dagen efter terrordådet i Stockholm, tankar om att döden är egentligen bara ett stenkast bort jag blir rädd för barnens skull livrädd faktiskt! En vän va i närheten, en vän som betyder massor för mig vet inte vad jag hade gjort om något hänt henne. Idag förbannar jag terrorism, idioter, samt missbrukare, mer egoistiska människor finns inte i denna värld. Idag önskar jag stänga av tankarna o hoppas saker kan sköta sig själva, jag skulle behöva vila utan tankar måsten o korkade män. Gosa med hundar och ungar så det tjongar i väggarna skratta känna frihet och en jädra massa kärlek! Fred i världen är en tanke hos majoriteten av alla människor, jag undrar då varför världen ser ut som den gör ?
Ord är viktiga dessa sitter på dörren hos mig o har suttit flera år jag ( några av dom ) inbillar mig att dessa ändå kan göra barnen till bra människor med fötterna på jorden . Att lära sig älska sin nästa och sig själv må vara avgörande ? en annan önskan är att känna vuxen trygghet att kunna luta huvudet mot en stadig person värme och kärlek utan stress kunna skita i städning o kasta upp fötterna och se en film istället för att känna måste hela tiden eller sova av ren utmattning i hjärnan hundra gånger om dagen . Sköt om varandra ni är alla viktiga ? nu ska d krattas o så gräs ?

Ovido - Quiz & Flashcards