Direktlänk till inlägg 10 oktober 2016

Gnäll gnäll gnäll

Av elaine - 10 oktober 2016 12:02

Tårar i ögonen känslan av att vara instängd tar över med en enorm kraft , ont har jag också fibromyalgi, ni vet låtsas sjukdomen ? kraftlös så in i bomben, jag blir så förbannad!! Mitt liv ser ut så här jag jobbar och när jag kommer hem sover jag gråter och sover och gråter och sover,när några dagar gått så jobbar jag och lägger på mig jobbar ansiktet och sen samma visa. Sen ska jag komma ihåg möten och annat man behöver, och laga mat förstås . Hade jag inte mina hundar så vet sjutton...gud va jag älskar dom små liven. En stor stöttepelare i både mitt o mina barns liv ? en jobbig del i detta är min glömska lägger saker på bordet så jag ska veta var dom är fast dom inte ligger där haha ? egentligen skulle jag säkert behöva vara halvtidsjukskriven men då känner jag mig så kass och hur fixar man sånt tro...nä usch nu ska jag gå och skaffa mig ett liv ?
En bild på min älskade Iris som finns här för mig jämt ibland tror jag hon är just för mig den donnan va ju egentligen inte ens meningen från början ?
(D väl tillåtet att tycka lite synd om sig ibland va ? ?) sköt om er själva !!

 
 
Diana Boström

Diana Boström

10 oktober 2016 15:39

Känner såå väl igen mig... Jag fick halv förtidspension för fibromyalgin -99, andra halvan pensionerades på grund av min sömnstörning, tror det var 2013. Jag har fortfarande hemska perioder, både värk och sömn, men nog sjutton är det mycket lättare att anpassa dagarna. Jag sover när jag är trött och äter när jag är hungrig. Hoppas du hittar rätt med din kropp också.
Kram Diana

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

elaine

10 oktober 2016 22:13

Tack Kram Diana till dig också ?

 
Ingen bild

Tina

10 oktober 2016 22:06

Förstår 💓💓💓.Fibromyalgi är Verklighet . Önskar Så Att Du Får Hjälp !!! Kram 🤗.

 
Ingen bild

linda

20 oktober 2016 07:25

De kommer aldrig lyssna på dig så länge du orkar jobba såå är det bara, var inte förren jag sa stopp jag fick hjälp..lycka tilll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaine - 29 juni 2018 08:17

När en människa inte inser sitt eget handlande, att början till ett slut startar med ett tecken, inte lyssna, inte förstå. Min känsla jag talar till väggen dunkar mitt huvud om och om igen tills det inte finns något kvar. Jag vill så gärna leva och g...

Av elaine - 29 mars 2018 09:06

Godmorgon läsare och vänner kampen fortsätter!   En livsglad liten lite kille föddes väldigt tidigt i livet, en kamp från början men GLAD BUSIG FRÅGVIS STUDSIG KRAMIG och alldeles UNDERBAR litet underverk! Det handlar om mitt barn mitt underverk!...

Av elaine - 25 oktober 2017 11:40


Jag är nog en av dom gladaste i mångas ögon tror jag. Har fibromyalgi med tillbehör, men det får man inte säga för ingen lyssnar eftersom då är man gnällig. En del ringer mig endast dom gånger dom har problem för att jag tydligen har förmågan att f...

Av elaine - 10 september 2017 15:10


Det finns tillfällen i mitt liv (så även som barn) en önskan att bara ta en ryggsäck för att gå rakt ut i skogen utan att se mig om, dra nytta av växter och bär elda och ha det gott utan massa oärliga människor runt sig. Idag är en sån dag magen har ...

Av elaine - 5 juli 2017 15:37

Funderar vart man ska hitta motivation från egentligen, var som skulle trigga igång mig igen, verkar ju som inget får mig att bita ihop o ta smärtan nå mer, men jag MÅSTE komma igång med träningen så upp till kamp nu kärring gogogooooo leva eller dö ...

Ovido - Quiz & Flashcards