Alla inlägg den 23 juli 2013

Av elaine - 23 juli 2013 15:56

Hej hopp alla finingar i sommarvärmen   

Detta med att må bra är en fin uppfinning tycker jag! Livet leker faktiskt för det messta även om jag börjat jobba igen.

Jobbar hårt med läkarens ordination på viktnedgång SLUTA STESSA sa gubben med skarp röst   

ja såklart man måste träna och äta rätt oxå.

Nu lägger jag in högväxeln för nu blir det åka av   känner mig stark som en björn faktiskt, med några svacko rdå chokladen smyger in i munnen   

Snart börjar skolan igen jisses vilken lycka normala rutiner igen precis vad en mamma i sina bästa år behöver, och ett andrum från bästa dotter med bästa humöret hoppas nya fröken har försäkring för vad som helst kan hända när prussiluskan sätter den sidan till   

Nej nu måste jag rycka mig i örat för att få något gjort här i det bästa huset ever minsann som att klippa gräs trimma pudelbrudarna  eller nått sånt  eller oxå läger jag mig i soffan och ja...slutar stressa  tjingeling världen

Ovido - Quiz & Flashcards