Alla inlägg den 12 juni 2013

Av elaine - 12 juni 2013 14:34

Det stundas avslutning i vår lilla stad :-)
Med spänning ser jag min storkille som slutar 9:an springa runt och vara lycklig och glad och le med hela sitt ansikte <3
En trygghet kommer att försvinna med assistenten han har haft hela nian!
Denne har gjort ett underbart jobb en helt grym kille säkert världens bästa!! En fin person med hjärta förståelse och ett lekfullt sätt att lära, en kille m huvudet fullt av musik och med fötterna på jorden, ja listan för bra egenskaper blir lång om både jag och pojken får tala! Men vi säger och menar att vi TACKAR DIG FÖR ALLT DU GJORT DU ÄR HELT UNDERBAR <3
I sommar ska gossen jobba som målare att få en egen lite lön är nog världsklass och skitkul :-)
Lillan ska sluta förskolan för att gå i "riktig" skola :-)
Mitt lilla bustroll och funderare i världen gossen den mellersta ska upp i 4:an :-)
Såna här dagar får mig att tänka på "den blomstertid nu kommer" hjärnan går på semester och lixom nynnar där inne, som om att den vet att nu är det dags att ta nya tag igen men först vila leka och vara glad.
Att se alla dom finklädda barnen på rad och ta i allt vad dom är världa från tårna ända ut i deras små munnar.
Det ger mig rysningar i hela kroppen av lycka att jag nästan gråter där jag står <3
Tänker på när jag själv stog där med min fina röda klänning och kände mig jättefin!
Håret hade mamma lockat stora änglalockar som föll ner över ryggen :-) oh...vad jag älskade min fröken och det gör jag än idag, hon är en av dom som gjort mig till den jag är idag. Och jag hoppas det är bra..;-)

Om du inte vill lära dig,
då kan ingen hjälpa dig.
Om du är fast besluten att lära,
då kan ingen hindra dig.

Ovido - Quiz & Flashcards