Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av elaine - 7 oktober 2012 16:42

Hej ingen

Här går livet sin gilla gång   det mesta känns bra.

jag´vill säga hur tacksam jag är för mina vänner om jag bara kunde visa hur mycket dom betyder för mig på något sätt, men det är ju svårt men skulle vilja krama hårt och på något sätt lirka in detta i deras huvud att jag är så glad att dom finns.

Det fanns en tid då jag självmant tog avstånd för att mannen jag levde med den tiden inte gillade deras "rännande" som han så fint uttryckte sig.

Jag skäms att jag ens övervägde detta!!

Jag fick tillbaka mina vänner för dom är som vänner ska vara. förstående, håller sig på sin kant, kommer tillbaka.

Vänner är någon form av kärlek det finns nära vänner och det finns fina vänner och det finns vänner på avstånd alla betyder dom något!   

och dom som inte är vän eller inte kan vara det av olika anledningar  ja jisses dom skiter jag i   


Ovido - Quiz & Flashcards