Alla inlägg den 29 juni 2018

Av elaine - 29 juni 2018 08:17

När en människa inte inser sitt eget handlande, att början till ett slut startar med ett tecken, inte lyssna, inte förstå. Min känsla jag talar till väggen dunkar mitt huvud om och om igen tills det inte finns något kvar. Jag vill så gärna leva och göra det jag ville, du ska inte knäcka mig en gång till av alla hundra gånger nej det ska du inte.. Tårarna bränner i ögonen varenda morgon men blir starkare under dagen, jag har barnen jag har hundar jag har mitt förstånd som säger mig "avsluta medans tid är" jag har mitt liv. Snälla låt mig leva mitt liv knäck mig inte kärlek vad är det egentligen? Ett jävla bullshit helt enkelt lita på dig själv lita på dina barn, jag klarar mig själv eller...?! Jag vill bli glad igen... Varje morgon går jag igenom nån form av förnyelse som en robot som lagar sig själv jag är trasig men helar mig skärper mig trycker bort ler och skrattar fast jag kan inte leva utan skratt... Idag ska jag leva och alla andra dagar också ända till den dagen jag ska dö men till dess ska jag leva och bromsa mig inte, jag är mor till mina underbara barn och ska finnas här för dom läng länge jag lever för dom.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards