Direktlänk till inlägg 7 november 2016

Internet lös

Av elaine - 7 november 2016 11:29

Bryter ihop tårar rinner..Nej forsar jag hulkar kräks har svårt att andas och har en stor klump i halsen av maktlöshet. För tredje gången upp till läkare för att försäkringskassan kräver komplettering på sonens ansökan om ersättning för han går i skolan o bor på internat. ( sen ska dom i sin tur ha 3 månader på sig och fatta beslut) Jag betalar hans hyra fortfarande samt resor mat kläder och har fått stänga av telefon och internet mm eftersom jag går på knäna. Får se hur det går för han vägrade följa med och åkte till skolan istället....
Nu iväg på personalmöte en halvtimme sen raka vägen upp till läkaren. Bla bla gnäll gnäll men fan inte lätt när man är ensammast i hela världen sköt om varandra.

 
 
deninrekampen

deninrekampen

7 november 2016 13:07

Ussch låter som en riktigt jobbig kamp :( Hoppas det löser sig på bästa sätt!! Kämpa på! :)

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

elaine

12 november 2016 11:06

Tack ?

 
Ingen bild

Milla

9 november 2016 11:42

Jobbar du ? Att du orkar..usch för maktlöshet med våra barn😕

elaine

12 november 2016 11:05

Jag jobbar men börjar fundera hur länge ..

 
Ingen bild

Milla

13 november 2016 10:25

Om du själv inte sjukskr dig först kommer inte läkaren göra det heller för då anser de att du orkar. Jag sjukskr mig sedan bär veckan börja gå ut ringde jag vc jag orkade inte så nu är jag hemma sedan 2 mån och fortfarande helt sjukt trött 😕

elaine

13 november 2016 17:39

Har varit sjukskriven för utbrändhet i flera månader sen jag och gått upp och ner i tid på min rad. Sköt om dig Milla ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elaine - 29 juni 2018 08:17

När en människa inte inser sitt eget handlande, att början till ett slut startar med ett tecken, inte lyssna, inte förstå. Min känsla jag talar till väggen dunkar mitt huvud om och om igen tills det inte finns något kvar. Jag vill så gärna leva och g...

Av elaine - 29 mars 2018 09:06

Godmorgon läsare och vänner kampen fortsätter!   En livsglad liten lite kille föddes väldigt tidigt i livet, en kamp från början men GLAD BUSIG FRÅGVIS STUDSIG KRAMIG och alldeles UNDERBAR litet underverk! Det handlar om mitt barn mitt underverk!...

Av elaine - 25 oktober 2017 11:40


Jag är nog en av dom gladaste i mångas ögon tror jag. Har fibromyalgi med tillbehör, men det får man inte säga för ingen lyssnar eftersom då är man gnällig. En del ringer mig endast dom gånger dom har problem för att jag tydligen har förmågan att f...

Av elaine - 10 september 2017 15:10


Det finns tillfällen i mitt liv (så även som barn) en önskan att bara ta en ryggsäck för att gå rakt ut i skogen utan att se mig om, dra nytta av växter och bär elda och ha det gott utan massa oärliga människor runt sig. Idag är en sån dag magen har ...

Av elaine - 5 juli 2017 15:37

Funderar vart man ska hitta motivation från egentligen, var som skulle trigga igång mig igen, verkar ju som inget får mig att bita ihop o ta smärtan nå mer, men jag MÅSTE komma igång med träningen så upp till kamp nu kärring gogogooooo leva eller dö ...

Skapa flashcards